Gå til innhold

Min VW Golf 3 1.8cl

Ranger emnet


92anders

Anbefalte innlegg

  • Svar 633
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg enda noen oppdateringer å komme med :D

 

Har som sagt og vist på kobla opp tåkelysa, bestilt masse greier fra Ebay som er kommet og ferdig montert. Faen.. Hver dag har vært bare fryd å gammen. Søstra har ringt mens jeg har vært på jobb og sagt at det har kommet pakke i posten til meg! :)

 

Så nå har jeg fått på lista på døra ordentlig. Men den har stått i spenn altfor lenge, så selv om den er fest buer den litt ut. Men bedre enn før hvertfall :)

 

Tok en liten shoot i dag. Uvasket bil i regnvær, men bilder ble det! :)

 

IMG_5554.jpg

Xenoooon :D

IMG_5556.jpg

IMG_5559.jpg

IMG_5561.jpg

IMG_5567.jpg

IMG_5572.jpg

IMG_5573.jpg

Stickers! Og fjerna visker og viskermotor og satt i pluggen :D Ble smuuuud :)

 

IMG_5581.jpg

Rygger inn i garasjen daa :)

 

IMG_5582.jpg

Parkert i garasjen til svigers :D mye dugg i lyktene, skal ta de av og få tørka de skikkelig. Samt tette de ordentlig på nytt :)

 

IMG_5584.jpg

Armlene må jo også til! :) var sinnsykt digg... Skal aldri igjen ha bil uten :)

 

Enjoooooy! :) more to come! Venter fortsatt på G4 girkula :)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg litt sjalu pæ visse punkter :)

Nydelig bil! Nesten til å få tårer av... :3

 

Det er en del elementer jeg har lyst å "stjele", og kopiere over på golfen min.. :p bla. sota ruter, stickers, xenon i nær-og tåkelys (6000k? Tror jeg har rundt 8000 i langlysene) Og ikke minst; interiør i skinn.

 

Har forberedt en liten handleliste, så jeg får forhåpentligvis masse å gjøre neste mnd. :) bare å vente i spenning!

- 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her

 

- 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her

 

Problemer med Golf 3? Ta en titt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stickers er jo en del av stancen :D Får de nye felga neste uke. De som har bestilt felga er på ferie, så ingen får henta de. Ligger på TEVO dekk i Oslo. Rett etter IKEA. Ligger der å venter.. Så blir det hentet, lagt på dekk, avbalansert, vasket og polert opp ordentlig så de er helt kliss strøkne og 2 sett med nye bolter :) de blir henta på mandag :D og klare til henting på onsdag!!!! Gleder meg.. :D

 

Da blir det skikkelig tyskerstuk, også skal jeg få kjøpt meg lakk, lakkere spoiler og grill så jeg får montert det! :D

 

Takktakk gutter! :) Er jævlig fornøyd med bilen selv. Får snart ikke gjort mer :D men lyst på svart intriør da.. Skal også kjøpe masse fler stickers og klistre mer i bakruta! :)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw, Golfen er til salgs for rett pris :) kom gjerne med bud. Får jeg ok pris, selger jeg. Har ikke lyst til å selge, men vil ha igjen noen kroner før den evt blir spiker en gang :p

 

Er jo en sinnsykt bra bil til å være så gammel :)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser de ligger til 20 ja, men de blir jo ikke solgt :P

Tror ikke du kan regne med å få så myyyye mere enn 22-25, siden din er cl og 92 modell.

 

Sant :) ser jo MYE andre Golfer på finn som har gått 200+++++ helt originale til rundt 20 000. Så jeg håper jeg får en del mer for denne :)

96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk

 

99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt)

94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt)

93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok det jaa :) men hadde bare lyst til å sjekke om noen var intr :)

Har lyst til å hellakkere bilen og få bort alt av rust, + komplett svart intriør osv. Få den helt komplett!

Men det er det å bruke så mye penger på en så gammel bil da. Også koster det jo så jævlig også! :/ Kan tenke meg denne bilen i svart, eller i Windsor Blau. Heftig!

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår