Gå til innhold

FM4 Bilforumet.no Car Club

Ranger emnet


momo

Anbefalte innlegg

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var litt problemer med å joine fra tid til annen også...

 

Men litt med tanke på racing serier, vi har jo alt en DTM serie. Siden det kjøres bakhjulstrekkere 90% av tida på Forza og målet med racinga er at det skal være jevnt så føler jeg for en rein framhjulstrekkerserie i B500. Bilene i 70/80 talls serien er såpass forskjellige og mindre jevne så den serien føler jeg at vi ikke trenger å videreføre som en serie, men at vi kan ta noen race i ny og ne hvis noen føler for det.

 

Så da er mitt forslag: Biler med 4 eller 5 seter, framhjulstrekk og frontmotor. Kjøre med original motor, men denne kan trimmes så langt en vil. Fullt race oppsett med bur, slicks, drivverk +++ i B500.

 

Går også med litt tanker om en R2/R3 serie, men tar det etter hvert.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt morro å kjøre med alle sammen, ble litt kaos men helt drøyt morro! :D

Noen som legger ut bilder fra kvelden? Jeg kommer vel med noen i morra, tenker jeg!

 

Er med på B500, Tifosi! Noen biler som ikke er godkjent?

 

R2/R3 er skummelt... går så fælt a gitt! :p

- 89" Volvo 745GLT, B234F

 

- Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt morro å kjøre med alle sammen, ble litt kaos men helt drøyt morro! :D

Noen som legger ut bilder fra kvelden? Jeg kommer vel med noen i morra, tenker jeg!

 

Er med på B500, Tifosi! Noen biler som ikke er godkjent?

 

R2/R3 er skummelt... går så fælt a gitt! :p

 

Blir jo alle biler som har 4/5 seter, frontmotor og framhjulstrekk da...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og sjekker ut litt B500 nå og det ser ut til at bilene er klassifisert såpass høyt at PI overstiger 500 med ganske mye når de nødvendige tingene er gjort med bilen, bare slicks øker PI med 50 poeng... Så tror nok at A550 vil være mer passe... Noen som blir med og tester litt i kveld kanskje?

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være med å teste litt i kveld sikkert GT: geowitsji

Driver og sjekker ut litt B500 nå og det ser ut til at bilene er klassifisert såpass høyt at PI overstiger 500 med ganske mye når de nødvendige tingene er gjort med bilen, bare slicks øker PI med 50 poeng... Så tror nok at A550 vil være mer passe... Noen som blir med og tester litt i kveld kanskje?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår