gotthard Skrevet Oktober 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2011 var å handla bil, bilen i seg selv er fin stand, en liten rust blemme på hjulbuen bak, ellers ikke tegn til rust, men, flere steder har klarlakken flekket av, alt er nederst på bilen og opp til lista midt på døra ca. så hva gjør jeg med det da? regner vel med det må bli hellakering for å få den pen, eller er det andre måter å gjøre det på? blir det pent om mann bare lakkerer halve bilen? hva med folering, vil det bli pent eller vil ugjevnhetene i klarlakken synes godt? bilen er foresten en spacewagon, 2000mod pål Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espento Skrevet Oktober 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2011 (endret) Prøv og ta en blåsespiss og se hvor mye som flasser, kan hende du kan lakke dørene opp til listene kun, trenger strengt talt ikke og lakke over list visst den ikke slipper der. Sjekk opp om den har vært lakket før og hvilke deler, om den har finn ut hvor, kan hende de har lagt på klarlakken for tidlig i forhold til basetørken og da vil de fort flasse så sparer du deg mye ved og reklamere :) Folie er vell strengt talt ikke noe sjakk triks.. river av folien da også river du alt av klarlakk med :p Men det vil syntes kan jeg tenke meg, men hvor godt er en annen sak, tviler på du vil se det på avstand uten og studere og _vite_ at det har flasset under :) Endret Oktober 10, 2011 av Espento Siter Audi A4 Avant 1999 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg