thorgje Skrevet Oktober 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Hei. Har kjøpt en ny nøkkel til min focus 2005 mod. Har prøvd å programmere nøkkelen slik det står i instruksjonsboka. Fjernkontrollen virker, nøkkelen virker i døra, men jeg får ikke startet med den. Må den på verksted for programering? Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Sansynligvis så må den det ja. Programeres med originalt diagnoseapparat. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Jepp Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet Oktober 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2011 i 2008-09 så skulle e ha me en ny nøkkel. hadde kosta me 2800,- inkludert nøkelen så e tok de i danmark 1400,-dkr trur dem bruker max 45 min fra dem har bilen inne til den skal vere ferdi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg