FnStorm Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Hei, Var uheldig her om dagen og kjørte inn i hengerfeste til bilen foran, da det var bråstopp i en tunnel. Hadde god plass foran, men bremset og fikk vannplaning slik at jeg ikke fikk stoppet. Poenget er uansett at bilen fikk seg en smell, slik at støtfangeren falt av, og stålramma bak ble presset inn i radiatoren. Bilen starter dog og går enda uten problemer. Spørsmålet er dermed om hva dere tror en reparasjon vil koste, og er det vanskelig å gjøre på egenhånd? Hovedproblemet blir vel å rette ut ramma, slik at jeg kan sette inn en ny radiator. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet Oktober 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Heisann, og velkomen til forumet. :) Til seinare, vennligst plasser tråden under riktig merke-forum. Takk. :) Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FnStorm Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Å ja, beklager det. :) Så ikke at det var egne merke-forum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javel Skrevet Oktober 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Hvis en ikke er kvalifisert ville jeg ikke gjort det selv. Hvis radiatoren må skiftes. Men der er vel alltids verksteder som kan gjøre det relativt billig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg