mollekake Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Hallo folkens. Er ny her så bær over med meg, prøvde å søke men fant ikke noe relevant. Jeg trenger ny nøkkel til min ford mondeo 99 modell. Forhandler ville ha 2000 kr(!!), jeg syns det er litt for meget. Er det mulig å kode startsperre delen på nøkkelen selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Vet ikke hvordan det er på Ford men det tviler jeg på siden den er av litt nyere modell, vet det går an på gammel opel. Du har sansynligvis elektrisk startsperre som du bare kommer inn på med originalt diagnoseapparat. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Kommer litt an på nøkkeltype. Har du fjernkontroll med to knapper kan man flytte over startsperra fra den gamle, har du tre knapper må du ha ny nøkkel. 99 mod kan ha begge. Vær glad du har Ford du, det kan koste 7 lapper på andre merker Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mollekake Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Såppas. Nei der er ingen knapper. Kun nøkkel. Har sånn liten rød plastbit på seg, antar det er der rf brikka ligger, eller hva nå enn de bruker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Stemmer det, men på de nøklene er de vel litt vanskelig å få ut :) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg