Majestet Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Da har jeg fått meg et nytt glis! :) En Volvo 360 GLE :D Jeg har to piggdekk, to sommerdekk, varmeseter og servo. Ikke gærnt for 10 laks det? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 sweeet ride! :D Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet September 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Originally posted by Schlasken sweeet ride! :D Jepp! akkurat som å kjøre en båt! I tillegg er dekkene så dårlig at jeg uten problemer får rompa til å slenge på tørr asfalt :) Tror det blir moro til vintern, dette :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 servo? luksus og greier jo :D jeg må ha meg en sweeet ride for noen få laken jeg også.. noen som vet om no?? får lappen snart, må ha noe å more meg med til vinteren hehe :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 grattis.. :) leke deg gjennom vinteren med løs rompe.. for så å kjøpe wrx... høres ut som en bra plan :) Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Servo!! det er ikke ille.. Har ikke det på min.. Men det er en skikkelig leikebil på vinterføre.. eller på grusveier!! Jeg har jo 14 alu felger og da. Men den kommer ikke så lett med rumpa på tørr asfalt. Prøvde eks'en sin her om dagen. samme bil og motor, men 13" ballongdekk.. Da klarte jeg å få den ut på 3. gir i en sving. Da var det ratting på høyt nivå etterpå. he he.. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg