s1lVa Skrevet Oktober 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Ford Transit 2003. Har ikke brukt webastoen på en stund, og når jeg trykker på, starter lufteanlegget, men webastoen starter ikke opp under bilen. Jeg har ikke krypet under for å se enda, men er det noen ting jeg bør se etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Kan være mange årsaker, sansynligvis trenger den en overhaling, med rens av brennkammeret og ny glødeplugg. Kan også være defekt diesel fødepumpe. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Er vel Eberspacher, ikke Webasto. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg