langdal Skrevet Oktober 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Golf 3 1.4 stopper. Mistet gnist på bilen en dag. Byttet coil,fordeler,pluggledninger og det som byttes kan. Fikk start på bilen. Men nå er det bare pottsmell når jeg startet. Noen som har forslag til hva det kan være? Haster litt siden jeg er avhengig av bil hverdag. Takk på Forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Byttet fordeler skriver du. Har du justert tenningen etterpå da? Hvilken motor? Pluggledningene står heller ikke i feil rekkefølge/feil sted på fordelerlokket? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langdal Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Det er en 1.4liters motor.Pluggledningene står i riktig rekkefølge. Justert tenning ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Rotor går vel mot klokken på den? Tenning justert til 5 grader fØD? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langdal Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Rotor går mot klokken ja. Tenning justert ja. Men fjusker litt da. Bilen startet igår. Gikk på tomgang og når jeg skulle prøve og kjøre så stoppet den igjen:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Tenningen på din motor skal vel stilles til 5 grader fØD statisk. Hvordan dette gjøres på din bil vet jeg ikke, på KE-Jet setter man en sikring i bensinpumpereléet før statisk tenningsjustering. Prøvd å justere den til f.eks. 10-15 grader fØD og sett hvordan den oppfører seg da? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langdal Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Har ikke prøvd det nei. Må vel anskaffe tenningslampe imorgen. Eller så blir det verksted på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langdal Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Da er det også prøvd. Men bilen starter ikke i heletatt nå da:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg