tarols Skrevet September 29, 2011 Rapporter Share Skrevet September 29, 2011 Hei, sliter med at min 88mod mercedes 190E 2.0l har så sinnsykt dårlig drag, fått den opp i 120km/t og dette tok lang tid, utrolig dårlig drag i alle gir, har 4trinns manuell kasse. noen som vet hva som kan være problemet eller om den bare er så daff? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzerk Skrevet September 30, 2011 Rapporter Share Skrevet September 30, 2011 Hei :) Dette hørtes litt ut som min bil når jeg kjøpte den, Problemet da var at kamakselen var rund, sånn at ventilene ikke åpnet seg nevneverdig, grunnen var mangel på olje smøring, byttet kamakselen sjekket oljetilførselen var som den skulle så gikk den 100% :) skru av toppdekselet se på kammen om den er slitt og om det ligger metalspon rundt om. MVH Roy Siter MB 190E 2.3 1987 16V Look http://WWW.MB190KLUBB.com Dame med hjerne kjører gris med stjerne :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg