chrysler84 Skrevet September 29, 2011 Rapporter Share Skrevet September 29, 2011 Har en 1996 Mod 1,9TDI 90Hk. Når jeg kjører rundt 80-90, så virker det nesten som en slags fartssperre kobler inn, bilen nekter å gå fortere eller dra noe i bakkene, selv om jeg bånner gassen. Kjørte vag-com idag, og fikk denne feilmeldingen: 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference – Intermittent Hvordan fikser man det? Brukte VCDS-Lite, så får ikke slettet noen feilmeldinger, har skaffet meg registert VCDS, men får bare opp at jeg må ha 64bit versjonen, hvor får man den? PS: Hvis noen i Trondheimsområdet er knakende god på slikt, så ta gjerne kontakt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 29, 2011 Rapporter Share Skrevet September 29, 2011 (endret) Sjekk alle slanger for lekkasje. Om i orden, skift N75-ventilen. http://www.ross-tech.com/vcds/download/current.html Endret September 29, 2011 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrysler84 Skrevet September 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2011 Sjekket slangene enda en gang, fant at den 1 slangen var et lite hull i ved tilkoblingen, så har skiftet denne nå. Tenkte jeg sku prøve å slette feilkoden og prøve bilen, og hvis det ikke er bra da, så skifte den. Hvordan sletter jeg feilkoder?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 29, 2011 Rapporter Share Skrevet September 29, 2011 Fattigmannsmåten - kople ifra batteriet i 15 minutter. For alle andre - VCDS eller lignende diagnoseverktøy. Om fortsatt feil så sjekk kabling og plugg på trykksensoren, evt skift sensoren. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg