Birre Skrevet September 28, 2011 Rapporter Share Skrevet September 28, 2011 Hei. -Mitt aller første innlegg her på forumet, så vær snille med meg, jeg er en "voksen" dame og ny eier av en V40 2002 modell:-) Nå har jeg hatt bilen i noen dager og har tafset ferdig og blitt litt kjent med den. Den har selvsagt et originalt knallanlegg av en stereo, som jeg ikke har noen planer om å gjøre noe med. MEN, jeg oppdaget til min store forergelse at det ikke er lyd i høyttalerene i dørene, kun på dashbordet. Er disse høyttalerene i dørene "tomme"? Jeg kan selvsagt finne frem skrutrekkeren og åpne for å se, men jeg tenkte jeg kunne spørre her før jeg event begynner med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 28, 2011 Rapporter Share Skrevet September 28, 2011 Eg kjenner ikkje til V40, men det kan godt være at det ikkje er høgtalere i dørene. Dette kan være avhengigt av kva slags anlegg som er i bilen. I min bil, (03 S60) er det plass til 3 høgtalere i kvar framdør, men eg har berre 2. (fordi eg ikkje har det største anlegget i bilen) Du må sikkert av med dørtrekket for å sjekke dette. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet September 29, 2011 Rapporter Share Skrevet September 29, 2011 Jeg har hatt 4 v40'er, i forskjellige "utstyrsnivå kategorier", og alle har hatt høyttalere i dørene. Jeg ville nappet av dekselet og sett om noen evt har fjernet de :) Du tar det lett av med henda, trenger ikke skru-trekker til det. Vær forsiktig om du bruker skrutrekker så du ikke lager stygge riper i plasten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birre Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Tusen takk for svar:-) Jeg har tatt av dekselet og høyttalerene sitter der, da blir vel neste skritt å sjekke ledninger.... jeg har en knirkefri bil, og jeg tåler absolutt ikke ulyder i bilen så jeg vil aller helst ikke begynne å dra ut den originale stereoen som sitter der. i værste fall skal jeg fint klare meg med kun lyd fra dashbordet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet Oktober 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Regner med at du har sjekket innstillingene på spillerne og sjekket at de ikke bare er mutet ned? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg