stoffern89 Skrevet September 21, 2011 Rapporter Share Skrevet September 21, 2011 Hei! Har kjøpt meg et sett til fjernstyrt sentrallås. Og min nåværende originale sentrallås virker. Men hvor sitter "hjernen" eller pumpa til låsene? Ser mange sier at der er på høyre side i bagasjen, der tilgangen til pærene på baklykta er, men i det rommet er det ikke så vidt jeg ser. Har til og med tatt ut spylertanken til bakluka.. Håper noen har svar :D Ps. Bilen er en audi 80 avant 1993. Siter -Audi 80 Avant `94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 21, 2011 Rapporter Share Skrevet September 21, 2011 Sitter entet bak sidedekselet ved høyre bakhjul eller under baksetet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 21, 2011 Rapporter Share Skrevet September 21, 2011 Guide for det samme på Audi 100 C4 (for inspirasjon) ;) http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/a6-ur-s4-s6-100-c4-1991-1997/276575-guide-hvordan-montere-fjernstyrt-sentrallas-fra-fk-automotive.html#post2819332 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoffern89 Skrevet September 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2011 La nettopp merke til at jeg har elektrisk sentrallås og ikke vakuum.. Har vært defa alarm på bilen, men den er koblet ut. Men er sentrallåsen da styrt av defa boksen?? Og hvor sitter denne boksen montert? Og går det fortsatt an å koble til den fjernstyrte boksen jeg har kjøpt?:) Siter -Audi 80 Avant `94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 22, 2011 Rapporter Share Skrevet September 22, 2011 Din (ettermonterte) sentrallås har nok blitt styrt av DEFA-alarmen ja. Hvor styreboksen til sentrallåsen er montert er umulig å svare på da denne er ettermontert. Sjekk bak dekselet over pedalene, er der alarmen som regel monteres. Er du sikker på at du ikke har vakuumstyrt sentrallås? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoffern89 Skrevet September 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2011 Ja er helt sikker :) Går ingen slanger ut til dørene, kun elkabler :) Og er ingenting annet enn releet til bakruteviskeren under sete, og ingenting bak dekselet på høyre side i bagasjen :s Skal sjekke der ved pedalene iallefall :) Siter -Audi 80 Avant `94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg