Gå til innhold

elektriske problem

Ranger emnet


heljo

Anbefalte innlegg

fekk div elektriske problem i dag, virkar som det er ein sammenheng i dei, men kva?? Dei forsvant av seg sjølv, slik at når ein ting blei i orden, kom neste problem neste gong ein starta, eller stoppa bilen.

problem 1: Kupelysa kom på først når tenninga blei slått på, då skal dei jo gå av!

problem 2: Radioen kom ikkje på. MEN, den kom på 15 sekund etter at nøkkelen var tatt ut av tenningslåsen. Måtte starte og stoppe bilen for å få radioen av. Er kobla over tenningslås, går normalt av når nøkkelen blir tatt ut.

problem 3: Vindusviskarane lever sitt eige liv. Går med heilt tilfeldig intervall.

Kan alt dette komme frå den kontakten som set på tenningslåsen? Nokon med erfaring? Alle feila er vekke no, men eg reknar med dei kjem att når det ikkje passar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal sjekke det ein dag, må berre få ut eit barnesete. I dag dukka eine problemet oppatt. Eg hadde køyrt eit stykke, og skulle nett ut av bilen ein tur. Nøkkelen stod i tenninga, og i det eg smelte att døra på førarsida, blei det full lyd i radioen. Så det er nok ein sammenheng mellom dør og radio!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

No treng eg litt meir hjelp. Eg finn ikkje noko boks under framseta, er det berre eg som ikkje leitar godt nok? Kva sete skal den ligge under i 99, og det er nok å ta opp matta bak setet, ikkje noko framfor det?

Men eg fann kanskje ein feil, sentrallåsen slutta å virke på venstre bakdør, og der er det diverse ledningsbrudd. Håpar ting roar seg når eg får lappa dei saman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår