bellduck Skrevet September 19, 2011 Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 Hei! I går installerte jeg min nye Alpine-spiller i min Vectra B. Jeg brukte riktige ISO-kabler og koblet kun til det, antenne og en RCA-output som ikke er koblet til noe i andre enden. Er originalt komponentsett som står i. Den startet normalt, men musikken var noe skurrete og etter et minutt slo den seg av igjen. Jeg slo av og på tenninga og den gjorde samme prosedyre på nytt. Noen som vet hva dette kan være? Det fungerte helt fint med den gamle Pioneer-spilleren som stod i før, så det er ikke noe med høyttalerne. I så fall må det ha noe med impedance å gjøre, men det er vel nokså usannsynlig? Siter "Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected." Ford Fiesta 2013 1.0 EcoBoost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 19, 2011 Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 Signalkabelen er vel selfølgeligt teipa i andre enden. Høyrde du på cd? Sjekk at ingenting er avisolert og kommer borti kvarandre eller jord bak spilleren Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bellduck Skrevet September 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 Signalkabelen (RCA) ligger løst i bagasjerommet, men ligger ikke borti jord eller noe. Testet med CD ja. Skal sjekke bak spilleren når jeg kommer hjem og prøve å koble fra RCA'ene. :) Siter "Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected." Ford Fiesta 2013 1.0 EcoBoost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg