cossikiller Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 trenger turbo/turbomotor noen som har noen GODE / GOD motorer med eller uten turbo til en BILLI penge??? Siter 2FAST 2FØRTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Hva er billig, skal du som i ditt "nick" være cossikiller må du nok opp i litt pris på motor! Vet om en TTR motor budet lå på 14000 sek når jeg sjekket sisit... Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossikiller Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 kunne tenkt noe pent brukt tenkte jeg egentlig. skal bygge opp motoren selv... men kunne likt og fått en billig pris på enten 2.3 A (med turbo) ,2.3 FT eller 2.3 ET jeg skal jo overhale alt av deler i hele motoren. men hvis du ser eller hører noe til rundt en +/- 5000 så er vell jeg intresert i å høre hvilke motorer som ligger på lur. flushit Siter 2FAST 2FØRTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg