MSpeed Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Her er mitt siste prosjekt... har prøvd å få den racestyla..Kommentarer mottas med takk. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 likte ikke lyktene men ellers må jeg si at den var utrolig tøff :) gj Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MMORE Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 NICE!!!!! Den var veldig fet!! Lysene på høyre side var litt forskjellig fra de på andre siden, men det var alt!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Syns du hadde gjort en god jobb med den der. Artig å se en mod uten leie intercoolere og carbon og gitter overalt. Digger ikke badlook, men det er jo sånt som skjer.. Felgene er rappet rett fra pressebildene av ac-schnitzer 7-serien eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 De er nok fra 7 serien ja.. jeg synes at badlooken er ganske fet på golf4. den passer ikke til alle biler... men takk for komentarene Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 felgen sitter litt skevt på framdekket. jævli kul frontfanger ! Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Til du som syns at høyre lykten er annerledes... hvis du ser godt nok ser du at lyktene ikke går rett frem, men skrått mot lykten... så da står de rett... God mod Jonce:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg