shog123 Skrevet September 9, 2011 Rapporter Share Skrevet September 9, 2011 Hei sann! Hørt at det er få Audi TT i Norge som er kjøpt ny her, har en 1999 mod 1.8 T audi tt som er helt strøken, 2stk felger litt kantkjørt, og bilen er gått 220.000km. Delskinn / grått, og leste på en annonse på finn en person som skulle selge samme type for mye mye penger pga det var 1 av 2 TT'r i Norge som var kjøpt ny her, kan jeg øke prisen i og med at den er full historikk i fra den ble kjøpt splitter ny i Norge? Øker dette verdien på bilen enn andre import biler? Mvh Thomas Sundby. Den TT'n som lå på nett lå til 350.000,- men det virket rart spørr du meg, håper på svar! Ikke import bil større verdi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shog123 Skrevet September 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2011 Min TT er kjøpt ny i Norge og lurer på om den øker verdi da enn import bilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
callen Skrevet Juli 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2012 Garantien dekker mer på norske biler enn på importerte. Men dette varierer fra merke til merke. Norske biler er "tryggere" kjøp når du sammenligner. Mandagsbiler er alltids mulige å få Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2012 Tror nok det ble solgt litt mer enn to gitt Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonny_B Skrevet Oktober 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Største fordelen ved at bilen er kjøpt ny i norge , er at man kan spore opp historikken mye lettere. Det er litt vanskeligere å fjuske med km stand osv. Garanti på en 99 mod er ganske så vanskelig å få igjennom hvis noe skulle oppstå vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonny_B Skrevet Oktober 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Urgammel tråd så jeg nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg