st1an Skrevet September 8, 2011 Rapporter Share Skrevet September 8, 2011 Hei :) Her kommer en liten post om min bil.. Hva jeg har gjort, og hva jeg skal gjøre videre framover! Bilen er en 2003 modell, 1.9TDI 130hk chippet til ca. 165 :) Selvølgelig quattro! :tannløs: Av utstyr verdt og nevne: Elektriske sportsseter i helskinn, takluke, xenon, Audi Concert II, Hella 3000 ekstralys med xenon i! :D Når jeg kjøpte bilen var den helt original. Fikk den noe billigere da hele høyresiden har en saftig ripe som går langs hele siden, samt en bulk på bagasjeluka. Bilen blir levert inn for oppretting og hellakkering den 16 September, altså om vel en uke fra nå :) Noen bilder av bilen, slik den så ut når jeg fikk den: Div. bilder av skadene: Quattro er morsomt! :D Så var det å få røska bort ekstralysene :) (Trenger ikke de midt på sommeren her i nord! :D) Gamle, pungterte baklykter ble bytta ut med noen smått tonede jeg fikk tak i:) Fant fort ut at dette var noe som ikke kledde bilen så godt, så våtslipte lyktene for og så gi dem et lag eller tre med klarlakk :) Fikk pakke i posten fra VACN! :D ... samt nye felger; 18" RS4-II.. :) Disse ble pussa ned og lakkert i gunmetal-farge. (Se lenger ned.) Diverse bilder hittil i prosessen: Deretter kom øyelokk på :) .. så xenon i spredere, og LED parklys! Så kom noen etterlengtede felger på! 19" RS4-II. På denne tiden er ikke 18" mine lakkert enda, såå fikk tak i noen 19" da jeg ble lei av å subbe rundt på 16" :) Fant ut at det ikke var mye kjørecomfort i dette, i tillegg til at jeg fikk en mangellapp pga. utslitte bakdekk. Derfor var det bare å hive seg rundt å få 18" lakkert, da 4 nye dekk lå og venta :) "Ny" vs. "Gammel" Siste bildet jeg har med 19" på, fra forige helg. Så noen bilder fra idag, med 18" på :) Syntes bilen ble MYE kjedeligere med 18" - Det så så lite ut! Så får se til våren evt, om ikke det kommer 19" på :) Planene nå fremover, er som følger: - Hellakkere bilen, få lakkert fangerne helt ned. (Dato satt: 16.09.11) - Montere xenon i spredere igjen! Ble stoppa og fikk mangellapp. - Nye lykter, den ene er pungtert etter at bilen ble påkjørt av en syklist. Skal jeg ha originale lykter, eller prøve meg på DRL? Har litt lyst, men samtidig ikke. Føler det Blir litt overkill ;) - S-Line lister. (Kommer på samtidig som bilen blir lakkert!) Deretter får vi se hva jeg finner ut at jeg skal gjøre i løpet av vinteren, før planene til våren muligens blir noe àla; - Senk - Nye 19" (Må vel ha noe annet enn RS4-II da jeg har kjørt med det i noen mndt. allerede :D - S-line front, og ræv. Ellers er jeg ganske fri for idèer! Kunne trengt litt inspirasjon, så dersom noen har link til inspirasjonskilder så er jeg takknemlig! ;) Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al3k87 Skrevet September 11, 2011 Rapporter Share Skrevet September 11, 2011 (endret) Veldig fin bil og bedre blir den :D Har lurt veldig på selv om å gå for nye 18" eller 19" men 2stk eg allerede har snakket med + deg som har prøvd 19" har gått over til 18" igjen pga det var ubehagelig å kjøre med og verre blir det vel også om man senker bilen. Har du vurdert oettinger styling? Kan bli litt mye for noen men eg syns personlig det er utrolig tøft og det er ikkje så mange i norge som har det heller, så ville eg heller gått får s4 dør skjørt da de er litt mer markert :P Her er inspirasjonen eg har falt for: Endret September 11, 2011 av Al3k87 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet September 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 Takk for det! Den der var RÅ! Syntes sort innmat på lyktene er fint; kanskje jeg må invistere? ;D Syntes selv at Oettinger stylingen er veldig stilig.. Men kanskje litt mye. Må nesten se litt i framtiden. Skal først prøve meg på S4, tror jeg! ;) Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg