opelastra Skrevet September 7, 2011 Rapporter Share Skrevet September 7, 2011 kan vel strekke meg til 6" bredde og 15" størrelse for å få det lovlig! det er 4x108 og et 18 som originalt. noen som har noen fine felger og selge som passer på peugeot 406 1999mod? kansje noe med masse eiker eller noe lignende.kan også være interresant med annet et for å få dem litt ut i hjulbuen. planen er å sette på noen andre fjører etterhvert så bilen blir litt lavere og litt lavere fremme der jeg synst den er noe høy.. noen som har noen tips til meg hva som er fint på peugeot og hvilket senkesett som ville passet? med dempere/eller originale dempere..vil holde på comforen litt.. noe sånt som nr-6. her jeg tenker på:) http://www.martins.no/felger/felgguide/Peugeot-406-kombi(95-04).aspx?get=wheel&id=325 jeg har noen evg 15" felger i 6" med et35 som jeg kan bytte mot og dem har 4x100 bolt. sitter helt greie vinterdekk på disse felgene som evt kan følge med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet September 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2011 Opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet September 14, 2011 Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 har noen kule felger jeg.. men det er i 7,5 x 18 med ET 18 eller noe.. sitter på 406 nå.. syntes de er kule på den bilern ihvertfall.. du kan sende meg en melding på tlf.nr: 94146922.. så da kan du få bilde av de på bilen! :) Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet September 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 har noen kule felger jeg.. men det er i 7,5 x 18 med ET 18 eller noe.. sitter på 406 nå.. syntes de er kule på den bilern ihvertfall.. du kan sende meg en melding på tlf.nr: 94146922.. så da kan du få bilde av de på bilen! :) oki, får avvente litt..vurderer lenso bsx 16" 7,5..har kontak med bs-bildeler så får se-. vurderer 40 senk og regner med det skal bli bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg