Weeced Skrevet September 7, 2011 Rapporter Share Skrevet September 7, 2011 Hei. Jeg har sett flere golf 3 med tåkelys nede i orginal fangeren. Dette er runde glass som kommer med deksel som festes under orginal blink og tåkelys. Har lyst på clean fanger og fjerne de gamle, men finner ingen av denne typen tåkelys på nettet. Noen som har noen innspill ang. dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet September 7, 2011 Rapporter Share Skrevet September 7, 2011 Er det slike du tenker på? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-GOLF-3-MK3-RABBIT-1991-1999-FOG-LIGHTS-LAMPS-GRILLE-/250813119385?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3a65a07b99 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weeced Skrevet September 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2011 det var det vettu.. :) vet ikke om noen sider som er norske da? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet September 7, 2011 Rapporter Share Skrevet September 7, 2011 :D Hmm.. Gjør egentlig ikke det sånn i farta ihvertfall... Men er ikke noe stress å kjøpe de på ebay. Kjøpte meg nylig ett sett med tåkelys selv, fra USA. Sånn tåke/blinklys til å ha rett under lyktene. Funker helt suverent det:) Men skal si ifra om jeg kommer over noen norske sider som fører disse du er på jakt etter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet September 7, 2011 Rapporter Share Skrevet September 7, 2011 hva med disse? http://www.bsbildeler.no/?pno=141465&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Mattig+T%E5kelys-luftinntak+VW+Golf+3+-+Ka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 7, 2011 Rapporter Share Skrevet September 7, 2011 Slike hadde jeg på min første Mk3. Solid plastkvalitet. Hella Micro DE passer perfekt i disse. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet September 8, 2011 Rapporter Share Skrevet September 8, 2011 Er det slike du tenker på?http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-GOLF-3-MK3-RABBIT-1991-1999-FOG-LIGHTS-LAMPS-GRILLE-/250813119385?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3a65a07b99 De der passer ikke til golf 3 :p DISSE derimot har jeg selv. Helt ok lys(orginal har bedre lysstyrke), ok passform(er aftermarket).. Vil si det var verdt det tho :) liker plasseringen MYE bedre. Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weeced Skrevet September 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2011 De der passer ikke til golf 3 :p DISSE derimot har jeg selv. Helt ok lys(orginal har bedre lysstyrke), ok passform(er aftermarket).. Vil si det var verdt det tho :) liker plasseringen MYE bedre. Jeg har da bestilt det første jeg fikk anbefalt. og har nå sett disse på en annen sin og de PASSER til golf 3 ;P Men uansett, takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet September 13, 2011 Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 Bare hyggelig. Blir sikkert fett:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet September 13, 2011 Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 Vil da heller si at de der(om det er de som viser på bildet) mye heller ligner på noe aftermarket greier til mk4 :) Men for all del.. får du dem montert, vil jeg gjerne se bilde :D Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weeced Skrevet September 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 Nå er tåkelysene montert. Dette var en veldig enkel prosess med billig frakt og lett montering. Det fulgte med 3 skruer til hvert tåkelys og var bare å feste dem rett i original fangeren. Personlig mener jeg dette ser mye bedre ut og er fornøyd med det såkalte "trekant" fenomenet. Beklager mørkt bilde.. [ATTACH]24807[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg