tenic Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Noen som har bilde av ein bil med soting på 40% insyn.. vil nett se hvordan den ser ut pga veit ikke om eg skal gå for 24 % eller 40 % innsyn på min røde golf :) Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Om du skal sote alle ruter er 24 for mørkt gå for 40. Skal du ha Harry soting ( kun bak rutene ) så er vel 24 greit. Jeg har 24 på alle ruter - det er for mørkt egentlig ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Originally posted by Sonick Om du skal sote alle ruter er 24 for mørkt gå for 40. Skal du ha Harry soting ( kun bak rutene ) så er vel 24 greit. Jeg har 24 på alle ruter - det er for mørkt egentlig ... Bilen din var jaggu bra strøken... hvor mye peng har du lagt i den alt i alt da ? HVor er det du bestiller styling og stuff til bilen din da ?? Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Penger er noe jeg helst ikke snakker om :op Det er blitt alt for mye og er oppe på et seks siffret beløp nå. "Stylingen" er handlet litt over alt. Men var nede på Garviks Autospar å handlet noen deler i dag, er meget fornøyd med de jeg ivertfall ... Holder på å samle opp litt deler til en oppshining / ombygging nå om dagene ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Originally posted by tenic Noen som har bilde av ein bil med soting på 40% insyn.. vil nett se hvordan den ser ut pga veit ikke om eg skal gå for 24 % eller 40 % innsyn på min røde golf :) Jeg har 40% soting på min røde golf :) Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Jeg lurer litt på om jeg skal gå for 24% bak og 40% foran:rolleyes: Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Originally posted by Junior High Jeg lurer litt på om jeg skal gå for 24% bak og 40% foran:rolleyes: Ja funker sikkert det.. men det skal no se fint ut også... Har vurdert det eg og.. HVis sotinga på bak side rutene blir vellykka.. Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Hvis det skal se fint ut, så driter du i SOTINGA på siderutene bak, det er hvertfall noe av det styggeste jeg ser.... Så, da tar du heller å TONER rutene rundt hele... skal du først ta noe må du ta ALT. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Hvor går da skillet mellom toning og soting? Toning = fabrikk-toning Sotin = film? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Originally posted by SpeedWell Hvor går da skillet mellom toning og soting? Toning = fabrikk-toning Sotin = film? Hvis eg forstår deg riktig.. Da er vel tonin fra rundt 60% til 0 % insyn Og soting: ganske mørkt 40% - 3% noe sånt hvis ikke eg har missforstått Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Sånn jeg ser på det hvertfall, så er soting VELDIG mørkt... toning er svakere... og penere! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Originally posted by Laaars Sånn jeg ser på det hvertfall, så er soting VELDIG mørkt... toning er svakere... og penere! Den er jeg enig i å, litt "toning" er pent Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Jeg kjøpte den lyseste filmen, fra BilGuss (AIS). Husker ikke hvor mange prosent den er, men er det toning eller soting? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by SpeedWell Jeg kjøpte den lyseste filmen, fra BilGuss (AIS). Husker ikke hvor mange prosent den er, men er det toning eller soting? det blir nok toning Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDy_99 Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 er det noen forskjellg på kvaliteten på sotefilm? er den man får kjøpt på tema like bra som andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg