Gå til innhold

PC i bil

Ranger emnet

BadBanana

Anbefalte innlegg

Originally posted by Loppa

På hovedtreffet til VACN i august var det en "gærning" (i positiv forstand) som hadde montert pc i en Audi A2. I tillegg hadde han 3 widescreenskjerm, PS2 & X-box, hvis jeg ikke husker feil.

Fikk ikke sett noe særlig på installasjonen , men keybordet var montert slik at han "vippet" det ned fra passasjerstolens bakside. Som et klapp-bord nærmest ;)

Når tanken slår meg kan det jo faktisk ha vært tastatur til X-boxen ? Kjenner ikke karen så jeg får ikke spurt. :o

Jeg kjenner vedkommende såvidt...og kan bekrefte at det er en standalone pc ja....den ligger under pass. setet.

Heftig bil ja....han holdt på å vurdere å dytte inn et

kraftigere stereoanlegg sist jeg snakket med ham.

Det er kun det originale Bose anlegget som står i.

Funker bare greit opp til et visst nivå det ;-)

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal montere Pc i bilen før jeg tar ut bilen til neste år.Har Bærbar pc fastmontert i Hanskerommet blir bra,men må bytte lydkort og hardisk.Setter inn det beste lydkortet jeg får tak i og en 30-40 giga disk.Det er mye musikk det!!!!Noen som har tips til lydkort(TIL BÆRBAR).Mp3 er jo dårlig lyd,men har jo cd spillern ved siden av,gidder ikke bygge noe sælig anlegg, bare bytter ut alle de orginale elementene med de beste pioneeer elementene og 4 kanals forsterker på disse.(Thats it!).Anlegg både koster og veier for mye!!!

1994 M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er bare at PC`er ikke er bergenet på og tåle så store tempratursvinginger og de fysiske påkjenninger den vil få når den står fastmontert i en bil. Derfor ville jeg heller satset på noe som er beregnet til dette. Som f.eks Pioneer DEH-900HDD den har 10gb harddisk og MagicGate Memory Stick slot.

Du skal være ganske kresen hvis du greier og høre forskjell på mp3 i beste format og vanlig Cd-lyd oxo!

1024677194232deh_p900hdd_straight_png_detailpage.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MAGUN

Problemet er bare at PC`er ikke er bergenet på og tåle så store tempratursvinginger og de fysiske påkjenninger den vil få når den står fastmontert i en bil. Derfor ville jeg heller satset på noe som er beregnet til dette. Som f.eks Pioneer DEH-900HDD den har 10gb harddisk og MagicGate Memory Stick slot.

Du skal være ganske kresen hvis du greier og høre forskjell på mp3 i beste format og vanlig Cd-lyd oxo!

1024677194232deh_p900hdd_straight_png_detailpage.jpg

Masse sant i det du sier der...men 23' lapper?

Er ikke det litt vel mye? ;-)

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det enkleste er jo og ha en berbar pc ! man får tak i proklip braketter til berbare pcr !!! og man får tak i 12v lade kabel ! hvis du har en laptop så er det bare og kjøpe en spiller med AUX in ! eller gjøre som jeg gjorde og kobla den rett på forsterker !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...