partybo Skrevet September 4, 2011 Rapporter Share Skrevet September 4, 2011 da har jeg starter på et motorporsjekt til en omega b deler som er fått i til nå er en prototype v6 3.0 saab turbo blokk som har gått 10mil forskellen på vanlig v6 og denne er at den har mye mere forsterkninger runt sylindrene og d jeg har jeg fått satt i stål vei fra switserland og autoverdi råder med je lavcompstempel alle boltene er byttet ut med arp bolter,kamer er oginal turbo kamer bortsatt i fra insugs kamen.den er fra en sugemotor.toppen har fått seg litt utfresing får å få bedre flov siden har jeg handlet inn en hps 2.6 kompresor fra enem som er modet for og lever 2bar ladetrykk..regner med og få ca 550 600hk... girkasse kommer fra en bmw m3 som er modet for og passe opelblokka kommer med mere oppdateringa og bilder i løpe av vintern prosjektet forventes ferdig til våren 2013 men start klar til høsten neste år er mye deler som skal kjøpes inn enda:wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet September 4, 2011 Rapporter Share Skrevet September 4, 2011 Såpass!!! dette kan høres ut som blit vilt!!! kan du legge ut bilder og mere info om motorn, saab? Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet September 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2011 hehehe ja saab 9.5 griffin --er samma blokk som omega b var mens gm eide saab d vetu--bare at saab hadde turbo oginalt i den skal få litt mere info når jeg kommer til han som bygger motor for meg--den står i sundsval nå har en som byggger den for meg..kun betaler for dele jeg nå lol--håper på at kompresoren kommer til uka nå da-gleder meg som en unge til den pakka kommer på påsten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet September 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2011 [/img] da har vi fått pakka til enem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffy_1989 Skrevet September 20, 2011 Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 få gang på det:-D http://www.youtube.com/watch?v=biNethLbgZ0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg