Crabmann Skrevet September 2, 2011 Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 (endret) Vurderer å selge min nybygde G60 motor til fordel for noe annet. Motoren er ikke satt sammen, men skal ikke mye til. Bunndel: Borret til 1,9l, vasket osv. JE stempler Scat råder Blybronse lager. Topp: Nye ventiler Nye løftere, fjærer, retrainere osvosv Kamaksling fra KM Cams Skal ha stortsett alle deler som skal til for å få start på den. Har også G-Lader, Dynamo osv. Noen av brakettene er grunnet og klar for lakk, men har ikke komt lenger. Standen på G-Lader er ukjent og børr kansje sjekket. Har ikke gjort dette selv for jeg tenkte å ha Lysholm lader på den. Har ledningsnett og orginal hjerne liggende. Usikker på pris, så er bare å komme med bud. Selges ikke i deler. Bilder kommer mvh Endret September 13, 2011 av Crabmann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burt_Backarack Skrevet September 6, 2011 Rapporter Share Skrevet September 6, 2011 hva er motoren byggd for og tåle uten og tyne maks konstant. Har muligens en vento som jeg blir fort lei:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crabmann Skrevet September 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2011 Ble usikker på hva stempel/råder er god for. Skal vell holde iallefall 3/400hk mener jeg :) Ja Vento med G60 er artig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crabmann Skrevet September 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg