Ducco Skrevet September 2, 2011 Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 hei jeg lurer på hvilen anlegg dere anbefaler til min bil?! og om det er noen andre biler som kjører på noe lignende anlegg som gti'en feks gammel audi jeg har vurdert anlegg fra Magnaflow men de har ikke anlegg til min bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet September 10, 2011 Rapporter Share Skrevet September 10, 2011 http://www.awesome-gti.co.uk/product.php?xProd=14246&xSec=109 Har samme eksosen på min Einser som det er montert inn 16v Motor i. Strøken passform. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 10, 2011 Rapporter Share Skrevet September 10, 2011 2,5" er i overkant stort på en original 1.8, men anlegget ser greit ut. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg