svelarud Skrevet September 2, 2011 Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 har en 88 230f som jeg ikke får ned co på tomgang den er oppe mot 10%, 2.5 % ved turtall har byttet cata olje alt av filter sjekket for falsk luft ... noen som vet gode råd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 2, 2011 Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 Plugger, fordelerlokk og fordeler? Er vel forgasser så da går det vel an å justere den Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svelarud Skrevet September 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 det er ikke en forgasser motor ,har byttet det som er å bytte av tennings deler på den ikke selve fordeleren da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongologic Skrevet September 5, 2011 Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 Hadde samme problem på min 240 da den skulle eu godkjennes, men bytta bare plugger og kjørte bilen varm før etterkontroll, og da var det greit. Siter X 1980 Mitsubishi Galant 1.6 X 1984 Volvo 240 (B200K, stv.) X 1990 Volvo 240 GL (B230F sedan) - 2000 Passat 1.9TDI -Volvo 850 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 5, 2011 Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 Hakke noe greie på tra...Volvo jeg, men er det luftmengdemåler på den? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svelarud Skrevet September 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 Ja det er luft mengdemåler på den.den er i orden prøvde å bytte den .det er en sånn kollfilter sak under skjermen som lagrer gasser fra tanken for kald start,skal sjekke den om ventilen på den virker visst den ikke er i orden så kan man få for feit blandin på tomgang har jeg lest.skal fortelle hvordan det går :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 6, 2011 Rapporter Share Skrevet September 6, 2011 Men det er vel co skrue på mengdemåleren? Umbrakoskrue på undersiden. Skru den utover for mindre co Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svelarud Skrevet September 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2011 Det er ingen juster skru på mengdemåleren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svelarud Skrevet September 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2011 Det var feil mengdemåler på bilen,var en måler fra en nyere innsprøytning ....problem løst :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg