knutase Skrevet September 1, 2011 Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 På vei til jobb i dag så stoppa bilen.. Den ble slept til et verksted hvor det ble konstantert at registereim har vært for slakk og har hoppe over noen tenner. Resultatet er en ødelagt motor.. Bilen ble kjøpt for ca 3 mnd siden med bra servicehefte. Jeg ser i servicehefte at regreim ble skiftet 7000km før jeg kjøpte bilen, og den har bare gått 3000km etter det igjen. Kan jeg reklamere på dette? Og hvordan skal jeg evt gå frem og hva kan jeg kreve? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutase Skrevet September 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 Reima blei skifta 07.04.2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 1, 2011 Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 Da tar du kontakt med verksted som har skifta reim. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg