Frodejo Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 Jeg har tenkt til og bytte ut seter forran og bak i min Golf II 85 mod. Kan jeg bruke Interiør til Golf III?. Har fått tilbud om komplett sett og trenger virkelig og bytte det jeg har. Vil det passe i min bil. Noen har sagt at jeg må modifisere litt i festene under, og andre har sagt at det går rett inn i festene. Jeg vil også bytte dør trekk. Passer de også? Kanskje du har noe til Golf II og selge meg? mvh. Frode H. Johansen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 Sjekk her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=3103 Har fortsatt komplett interiør igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 Dørtrekkene til Golf III passer ikke til Golf II, men setene passer med litt modifikasjon. Dørtrekkene trenger vel en del mer mod. for å passe en Golf II Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frodejo Skrevet September 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Litt modding ja. Vet du hva og hvor mye som må gjøres?. Snakker vi sveising og masse spetakkel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Veit ikke hel hvor mye modding, tror det bare er å sette det orginal understell på mkIII setene (kanskje litt sviesing, who knows) Men den som intet våger intet vinner :rolleyes: Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 En av tingene jeg skal gjøre med golfen er å skifte interiøret. har el recaro seter i den nå, men dem er litt slitne.. skinn er jo pent, og deilig å sitte i. hvor kan jeg hente komplett skinn int til min golf? hvor mye blir det å koste? eller vil det være noe bra med rally stoler f.eks? husk at jeg vil bruke baksetene også, og for at det skal se pent ut vil jeg at dem skal matche førersetene, så jeg må skifte baksetet ut, det også.. noen tips? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by Jonte En av tingene jeg skal gjøre med golfen er å skifte interiøret. har el recaro seter i den nå, men dem er litt slitne.. skinn er jo pent, og deilig å sitte i. hvor kan jeg hente komplett skinn int til min golf? hvor mye blir det å koste? eller vil det være noe bra med rally stoler f.eks? husk at jeg vil bruke baksetene også, og for at det skal se pent ut vil jeg at dem skal matche førersetene, så jeg må skifte baksetet ut, det også.. noen tips? Få en sadelmaker til å trekke om de setene du har i bilen din nå, det er ikke lett å få tak i komplett skinninteriør til Golf II. Men det koster jo litt da men tror ikke det er så ille ;) Ellers så synes jeg at Corbeau setene er ganske kule men tror ikke du finner noen som matcher baksetet. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg