MrTiger Skrevet August 24, 2011 Rapporter Share Skrevet August 24, 2011 Var litt uheldig når bilen sto parket utenfor et kjøpesenter. En eller annen tulling har dultet borti støtfangeren bak og kjørt videre:( Lurte på om det er noen som tar på seg slike oppdrag og hva som må gjøres. Regner med at disse stripene er for store og reparere selv...siden jeg ikke har noe egnet utstyr til dette. Har prøvd med lakkstift, men denne resultatet bli veldig dårlig:( Her er det et bilde av skaden De sorte er ikke rester etter bilen som dunket borti meg, men det er plastikken som vises. Så her nytter det ikke med polering eller våtslip. Noen som har noen formening om hvor mye dette vil koste, hvis noen er interisert i jobben er det bare og si ifra:) Bor i Fredrikstad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielsm Skrevet August 28, 2011 Rapporter Share Skrevet August 28, 2011 har du prøvd å rubbe det? Siter Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER VW caddy 1.9 TDI 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTiger Skrevet August 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 Hjelper lite og rubbe det, siden ripen går inn i plasten:( Har prøvd og fylle ripene med lakkstift og våtslipe det etterpå, men det ble et veldig dårlig resultat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet August 29, 2011 Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 hadde du vært litt lengere nord, sånn ca hær i Alta kunne jeg hjelpt deg... men nei.. om jeg skal anslå pris hos lakkerer så alt i fra 5-6000 og opp mot 12000,- ett firma hær regnet på oppretting av panser og lakkering til en vanlig personbil, 10500,- så kan variere en del Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet August 29, 2011 Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 Hvis du tar deg en kjøretur inn til Oslo,så kan du kontakte Micropaint eller Spotpaint http://www.micropaint.no http://www.spotpaint.no Micropaint og spotpaint har vel noen lunde samme pris.... Fra ca 1800 og oppover pluss moms... Skulle vi tatt den jobben i Bergen hadde det kostet deg 2875kr inkl moms! Ring på forhånd og bestill time,så tar du deg en spasertur i Oslos gater og får bilen igjen samme dag;) Det er jo ikke noen stor jobb....det er en flikk,og det skal heller ikke være nødvendig for et verksted og ta noe mer for en slik jobb! Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTiger Skrevet August 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2011 Hvis du tar deg en kjøretur inn til Oslo,så kan du kontakte Micropaint eller Spotpaint http://www.micropaint.no http://www.spotpaint.no Micropaint og spotpaint har vel noen lunde samme pris.... Fra ca 1800 og oppover pluss moms... Skulle vi tatt den jobben i Bergen hadde det kostet deg 2875kr inkl moms! Ring på forhånd og bestill time,så tar du deg en spasertur i Oslos gater og får bilen igjen samme dag;) Det er jo ikke noen stor jobb....det er en flikk,og det skal heller ikke være nødvendig for et verksted og ta noe mer for en slik jobb! Takker for svar. Har nettopp vært hos en billakkerer i Fredrikstad som bruker "smart rapair" metoden og han ga meg en pris på 1500kr + moms. Jeg så også på andre biler de hadde fikset og de ble veldig bra, kunne ikke se at det hadde vært noen riper der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet August 30, 2011 Rapporter Share Skrevet August 30, 2011 Supert;) Blir bare mer og mer utbredt det med flikking.... Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet August 30, 2011 Rapporter Share Skrevet August 30, 2011 Får sikkert tak i noen som tar dette svart :) Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg