Ascona-77 Skrevet August 24, 2011 Rapporter Share Skrevet August 24, 2011 morn! noen som veit om kor eg får tak i foringer til 940? helst i heile sett med det eg trenger. heilt vanlige standar, ikkje polyforinga elle lignande. og til ka eit sånn sett kan kosta? har farta litt rundt på nettet mn kun funne i løsvekt og veit ikkje kor mangen eg skal ha av kvar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 24, 2011 Rapporter Share Skrevet August 24, 2011 http://www.volvoparts.no/subdet3.htm Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-77 Skrevet August 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2011 takker for svar..fekk litt meir oversikt med tegning som forklarte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet August 24, 2011 Rapporter Share Skrevet August 24, 2011 ville absolutt ha kostet på meg polyforinger, ikke mye dyrere en vanlig gummi, og er ABSOLUTT verdt det! sjekk pedersenracing.no Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-77 Skrevet August 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 ja, ser ka du meine, men bilen skal selgest for har ein annen bil som skal ha litt knask. så blir heller prioritert med litt dyrere deler til den istedenfor. skulle eg ha beholdt 940'n så hadde nok valget falt på polyforinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet August 25, 2011 Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 hvilken bil det blir dq ? :-D Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-77 Skrevet August 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2011 Jekk til innkjøp av 200sx s13 for ca ein mnd siden. og skal ha litt deler og ikkje minst bensin til den, så er kjekt å ha litt lommerusk til overs :P pluss at eg har eit par bila til på tunet, så sku hatt vekk 2stk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg