Jan-Eric Albertsen Skrevet August 23, 2011 Rapporter Share Skrevet August 23, 2011 jeg har koblet opp 2 forsterkere i bilen min ha 2 kabler fra batteriet også har jeg 2 kabler fra spiller'n (RCA) når den ene rca'n er i den ene forsterkeren funker det kjempe bra men så fort jeg setter i den andre er det nesten som lyden dør. WHY? åssen kan jeg få det til og funke ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 23, 2011 Rapporter Share Skrevet August 23, 2011 Y kobling istede for 2 RCA ut fra spilleren. Og en annen ting..... Lag ordentlig tråd-tittel. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan-Eric Albertsen Skrevet August 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2011 ok :) sorry for innlegget er bare veldig irritert. jeg har prøvd splitter men det funker ikke det heller ossen funker y ledd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 23, 2011 Rapporter Share Skrevet August 23, 2011 Hadde du giddi å kommet med litt info om hva du har av utstyr, så er det så mye lettere å hjelpe deg ;) Drit i y-ledd hvis du har flere linjeutganger på spilleren, da har dette sikkert noe med innstillinger på spilleren å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega25 Skrevet August 23, 2011 Rapporter Share Skrevet August 23, 2011 (endret) Hei. Y ledd er for å kunne bruke flere forsterkere på en spiller med en linjeutgang. Y-ledd kobles til rca-kabel og deles til forsterkerene. Du skal jo kunne bruke to rca-kabler fra spiller til forsterkere. Har du koblet riktig? Har du fronthøyttalere på den ene og sub på den andre forsterkeren? Sjekk om pluss og minus er rett på høyttalerinnganger på forsterkere. Hvis du kobler de feil på ene siden, vil lyden bli dårligere. Bassen blir borte nesten. Fasen blir snudd. Mvh Ole Bach Endret August 23, 2011 av Omega25 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petteraldo Skrevet August 23, 2011 Rapporter Share Skrevet August 23, 2011 han har fikset problemt snakket med han et annet sted, var en defekt signal kabel Siter [x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD [x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000 [x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban [ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style [x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega25 Skrevet August 24, 2011 Rapporter Share Skrevet August 24, 2011 Bra når man finner ut hva det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg