sonois Skrevet August 21, 2011 Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 Hallo. Opplevde noe uggent i dag. Vindusviskeren stoppet plutselig midt på ruta. Sjekket først sikringer osv, men fant ingen feil. Bare for å teste ut nøkka jeg litt i den ene viskeren også plutselig startet den igjen. Når jeg så hadde kjørt noen minutter stanset den igjen i en helt annen posisjon enn første gang. Prøvde flere innstillinger på bryteren og hører at releet slår, men det ville ikke gå. Stoppet bilen gikk ut og nøkker i viskeren, så staret den igjen. Etter det gikk resten av turen hvor jeg tappa på bryterhåndtaket (spyleveske) for å få viskeren til å gå. Da stanset den ikke.. Teorier..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 22, 2011 Rapporter Share Skrevet August 22, 2011 80% sikkert at det er defekt motor. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 22, 2011 Rapporter Share Skrevet August 22, 2011 90% Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonois Skrevet August 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2011 OK. Bare så merkelig at den begynner å gå igjen. Får stikke på høggern og nappe ut en motor så finner jeg fort ut det neste gang jeg kjører i regnet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg