hompalomp Skrevet August 19, 2011 Rapporter Share Skrevet August 19, 2011 noen som har noe greie på sentrallås på golf3. den låser men låser ikke opp igjen. kompressoren ser ut til og virke slik den skal. men ser ikke ut som den får signal når jeg prøver og låse opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engern Skrevet August 28, 2011 Rapporter Share Skrevet August 28, 2011 Jeg har nettopp hatt nesten det samme problemet. Jeg satte inn plug`n`play fjernstyring til sentral låsen. Da virket det kun å låse igjen men ikke opp. I dag byttet jeg vakum pumpe å nå fungerer alt perfekt. Så du kan jo prøve å bytte vakum pumpe å se om det hjelper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet August 28, 2011 Rapporter Share Skrevet August 28, 2011 Jeg regner med at du har prøvd på begge sider av bilen, både med nøkkel og låsetappene inne? I så fall er det ikke kontaktene i dørene som er problemet. Da gjenstår dårlig kontakt til vakuumenhet, eller selve enheten. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg