saisa Skrevet August 17, 2011 Rapporter Share Skrevet August 17, 2011 Har en vibrasjon i bilen fra 30 km og oppover, har hatt firehjulskontroll alt ok, byttet bremseskiver og klosser fremme og bak, nye dekk og felger (volvo org)detter er ok, hva kan lage vibrasjon? noen som vet?? dekk ok hjulager ok bremser ok felger ok har hatt kontroll på forstilling med firehjulskontroll ok kan ikke kjenne om det er slakk på mellomaksel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tollen Skrevet August 21, 2011 Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 sjekk skade ev kast drivakslinger/mellomaksel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo eier Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Jeg strir også med vibrering på min xc70 2001mod. har fått fjernet mellomaksel for å teste den uten. kjører den nå som 2wd ,fremdeles med vibrering. volvo sier drivakselene fremme ser ok ut, rart om de ikke sjekket de bak også... kan selvfølgelig være dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoxc79 Skrevet Oktober 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Hei hadde samme problem med min Volvo xc70 2001 var store vibrasjoner under kjøring. Hadde dekk på avbalansering og sjekk problemet vart litt bedre men de viste seg de ikkje jekk an å henge mer lodd på . Så kjøpte eg nye felger til sommerhjula men problemet var der forsatt. inn på verksted og da fann di ut til slutt at de var drivakslingene, skiftet disse og da var problemet løst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo eier Skrevet Oktober 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Takk for svar. tror kanske det kan være akslingane ja. Litt dyrt å skifte bare for å sjekke regner jeg med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo eier Skrevet November 29, 2011 Rapporter Share Skrevet November 29, 2011 Da er venstre fremre drivaksel smurt opp på indre ledd. Nesten borte all vibrasjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg