JGHines Skrevet August 13, 2011 Rapporter Share Skrevet August 13, 2011 (endret) Hei, har nettopp kjøpt meg Audi 100 og plages litt med at selve dekselet som blinklysetbryteren sitter i (rundt rattstammen) er løs. Hvordan skal denne være festet? EDIT: Denne tråden skulle selvfølgelig være i C4-kategorien. Endret August 13, 2011 av JGHines Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 13, 2011 Rapporter Share Skrevet August 13, 2011 Flyttet til riktig underforum :) Øvre del av dekselet er festet med to skruer. Disse skal skrues fra undersiden av det nedre dekselet, kikk under det og du ser to skruehull, et på hver side. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JGHines Skrevet August 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2011 Ja, så langt har jeg kommet, men det er det nedre dekselet som er løst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet August 13, 2011 Rapporter Share Skrevet August 13, 2011 Det skal sitte fast på hele "bryterpanelet" bak rattet. Det er lettere å se hvis du tar av rattet forresten.. Det er vanskelig å forklare, men du ser det når du tar av rattet og drar dekselet ut noen cm... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JGHines Skrevet August 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2011 Okei, da skal jeg rådføre meg med bibelen angående å ta av rattet. Takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet August 14, 2011 Rapporter Share Skrevet August 14, 2011 Hehe! Bare dra av hornet (kan være vanskelig om det ikke er gjort noen ganger tidligere), så er det bare å finne en pipe som er stor nok til mutteren (tror det var et sted mellom 20-24mm) Gjerne merk rattet og rattstammen med tusj før du tar det av slik at du setter det korrekt på igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg