Gulfgti Skrevet Oktober 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2011 holder vell med motoren. men må ha papirer på den. er ikke noe mere futt i 1.6td enn 1.6 benziner hadde jeg vist om dette for 2 mnd siden skulle du få kjøpt en vw golf 2 av meg. den var ikke strøken men var ikke en eneste rustflekk på den. verken over eller under. fantes ikke problemer med fukt eller noe. skulle få kjøpt den billig siden jeg kjøpte meg en golf 2 92 mod med 123000 på telleren. HAha? morsom eller? Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 540 Skrevet Oktober 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2011 holder vell med motoren. men må ha papirer på den. er ikke noe mere futt i 1.6td enn 1.6 benziner hadde jeg vist om dette for 2 mnd siden skulle du få kjøpt en vw golf 2 av meg. den var ikke strøken men var ikke en eneste rustflekk på den. verken over eller under. fantes ikke problemer med fukt eller noe. skulle få kjøpt den billig siden jeg kjøpte meg en golf 2 92 mod med 123000 på telleren. haha. nå har jeg hørt det og!;). komme hit med en golf 1,6 bensin du da, så skal vi se hva den går i forhold til min 1,6 TD. tror muligens du endrer meining:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sht Skrevet November 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2011 da er denne mest sannsynligvis solgt, men har fremdeles interiøret, så visst noen er interessert i GTI edition seter til golfen sin så har jeg :) har satt en pris på 4000kr men er åpen for bud. (sendes ikke) Siter Bilen min http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-2/280960-sht-sin-golf-2-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg