Gå til innhold

sht sin Golf 2

Ranger emnet


sht

Anbefalte innlegg

tok og byttet til meg en 89 mod Golf igår, om det var noe bra bytte er jeg litt i tvil om men skal nok få en bra bil ut av dette her også :)

 

Bilen har justerbart senkesett som er godkjent i vognkort, effektanlegg og golf 3 gti edition interiør. det var vel det positive :wonder:

 

det negative er at den har en liten strømtyv en plass, instrumentlyset står på konstant og lysbryteren blir varmere en fanden selv? tar gjerne imot tips til det problemet der.

den lekker også litt olje rundt der med registerreimen, vurderer faktisk ny motor og girkasse.tror den har hatt et ganske tøft liv :)

må ryddet opp i en del her.men bilen skal ikke brukes om vinteren, så jeg får se om jeg ikke får gjort en del med den da.

 

her er noen bilde av gliset ;)

 

golf.jpg

004-10.jpg

 

interiøret

 

gti.jpg

005-12.jpg

 

strøkent :/

 

002-9.jpg

001-11.jpg

003-13.jpg

 

er ihvertfall lav nok

 

006-6.jpg

Endret av sht
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

han som jeg kjøpte bilen av trodde det kom fra en Golf 3, men jeg har aldri sett det før.

Tok en skikkelig motorvask idag, tok ikke hensyn til noen ting oppi der, starta bilen etterpå så gikk den rart i 30sekunder så var den normal igjen. Hadde trodd jeg måtte jobbe litt for å få den til å gå igjen. ble positiv overrasket der ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har holdt på og styrt litt med å renske opp i det elektriske i dag for å prøve å finne ut av det instrumentlyset som står på hele tiden, så nå fjerner jeg nesten alt som ikke er originalt av ledninger. hater virkelig ledninger!

 

Var inne på tanken om det kunne vær lysbryteren som var problemet, men inni hanskerommet fant jeg ikke mindre en 4 lysbrytere, så jeg har visst ikke vært alene om den tanken.

 

011-6.jpg

 

ledninger på kryss og tvers

007-10.jpg

008-13.jpg

 

var ikke mindre en 3 stk phonokabler bak cd-spilleren, høgtalerkabler i øst å vest

 

010-8.jpg

 

Fjernet også kablene som var lagt opp til grøftelysa, må få finne et originalt ledningsnett til dem også tror jeg

 

013-6.jpg

015-3.jpg

 

bryteren til grøftelysa

 

009-8.jpg

 

Noen som vet va denne gjør til vanlig? den var ikke koblet til, så selvfølgelig prøvde jeg det. men da jeg trykka på lysbryter da så begynte motoren og kinne? var jo bare flaks jeg ikke traff garasjen, hadde heldigvis håndbrekket på : eek :

 

004-11.jpg

 

Fant også denne fine gjordingen oppi der, kan jo ikke vær bra det heller

 

018-3.jpg

017-2.jpg

 

Og visst noen har lurt på om golf 3 midtkonsoll passer til golf 2 dashbord så er svaret nei, fatter ikke at folk kan finne på og montere ting som passer så dårlig

 

005-13.jpg

006-7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fikk jeg festet eksosen på en litt bedre måte, hang i tau før

 

001-12.jpg

 

ett bilde etter motorvasken, ble ihvertfall litt bedre

 

002-10.jpg

 

så helt til slutt prøvde jeg og lakke det som engang var chrome lister, ble egentlig helt greit

 

003-14.jpg

 

det var det for denne gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var pappapermen over og firmabilen på plass, så da kan jeg begynne og skru litt så snart det kommer inn litt penger igjen er litt i tvil om hvor mye jeg skal gjøre ut av det, vist jeg tar helt av kommer det til å bli en dyr bil, å det vet jeg ikke om den er verdt. føler det er litt kjekkere og legge ut penger på en 16v eller g60 enn en lat 1.8. får gå inn i tenkeboksen igjen.

Må ihvertfall fikse den oljelekasjen og sveise det rusthullet. Så blir det muligens salg og heller kjøpe noe med litt mer motor.

Men jeg er litt kjent for å være en "vinglepetter" så her kan alt skje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår