Hagalien Skrevet August 5, 2011 Rapporter Share Skrevet August 5, 2011 Noen som vet om en chip til denne bilen? kom gjærne med linker :blunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagalien Skrevet August 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2011 ingen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagalien Skrevet August 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2011 noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jo-jo Skrevet August 13, 2011 Rapporter Share Skrevet August 13, 2011 Protrim.no kansje?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettengen| Skrevet August 20, 2011 Rapporter Share Skrevet August 20, 2011 kcr powerboks funker bedre enn chip. Siter Jeg kjører ikke fort!, men flyr lavt! omega 2,5 td vectra 1,7 td vectra 2,0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagalien Skrevet August 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2011 hvor får jeg kjøpt den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagalien Skrevet August 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2011 noen som vet hvordan vakuumslange jeg skal koble meg inn på for å montere turbotrykksmåler?? trenger hjelp fort :) sleng med et bilde hvis du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OdinA Skrevet August 21, 2011 Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 den slangen som går fra undersiden av innsugsmanefoilen din og opp til map sensoren. bare og sette en T kobling på den. ligger bilde og forklaring på denne linken: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/omega/252972-hvordan-koble-turbo-trykmaler-pa-2-5td.html Siter Opel Omega 2,5TD (sedan) 1994 volkswagen Polo 1,7sdi (stv) 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagalien Skrevet August 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2011 takker, fikk til etter litt prøving og feiling :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagalien Skrevet August 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2011 kcr powerboks funker bedre enn chip. har du prøvd chippen fra digituning å sammelignet med kcr powerboxen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettengen| Skrevet September 2, 2011 Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 hei. har en kompis som har den chippen i en 525tds å min med powerbok er helt klart sprekere=) kCR.se Siter Jeg kjører ikke fort!, men flyr lavt! omega 2,5 td vectra 1,7 td vectra 2,0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagalien Skrevet September 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 ble usikker nå... en kar her på forumet kunne skaffe meg en chip til underkant av 2000 kroner. tror jeg går for den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg