Bbrann Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2012 Alright, fått koblet til Nistune, etter litt lodding, boring, filing og liming! Den startet til og med.. gikk ikke i nærheten som den skulle, men det kommer vi tilbake til :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bbrann Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2012 Fått montert baklysene også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bbrann Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 Hmm, sjekket tenningen.. den var jo heeelt på tryne.. skjønner ikke helt hvordan det har gått seg til da du ikke kan sitte CAS'en på feil, og den igjen var stilt på midten. Men er litt bedre no da. er no et håp ihvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bbrann Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2013 Ny raddis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dapp69 Skrevet Februar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2013 Får følge med her og, virker som du er litt mer aktiv på tråden her enn på MP :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bbrann Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2013 tror det heller er mangelen på kommentarer mellom postene mine som gjør det, haha :P Men flott at noen følger med her og :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Februar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2013 Følger med jeg :) Ikke alltid jeg kommenterer men :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bbrann Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2013 Det er godt og høre! :D Noen som har erfaringer med flex-a-lite viftene? og noen gode tips til deler av kvalitet som jeg kan koble en temp sensor på kjølevannet til å styre viften med? Automatisk altså. Denne viften jeg tenkte på forresten.. Flex-A-Lite - Dual 12 inch Puller Auto Electriske Vifter 2500CFM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bbrann Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2013 Kjøpt meg diverse nye deler til anlegget! :D Focal utopia be 33wx2 (subwoofer) Focal FP dual direct limited edition (forsterker) Focal FP 2.150 limited edition (forsterker) tenkte å kjøpe meg to like 8" subber også, samt et focal utopia frontsett (ikke av den dyreste typen tho!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopow Skrevet Februar 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2013 er bilen kjørbar nå?du har vel kostet på denne 300.000,-snart.er det mye som gjenstår før den er "ferdig" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bbrann Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2013 Haha, kostet på den en del ja :P Er ikke godkjent, starter og går, men har ikke fått mappet den enda, så er egentlig ikke kjørbar.. Men er i god teknisk stand da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bbrann Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 Tips til en måte å få anlegget til å se bra ut baki der? inspirasjon kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopow Skrevet Juni 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2013 er det liv i den slitne bilen:carwash: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg