deCarioz Skrevet August 25, 2011 Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 ser du fiksa lyset i speedo, hvordan gjorde du det? Sliter med det samme for øyeblikket.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bbrann Skrevet September 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 No har jeg byttet pærer I speedoet, Så alle Funker no. Radiatoren blåste til helvette, så har skaffet meg en annen brukt en, så blir det bestilling av Koyo radiator på neste lønning. Ellers har jeg kjøpt meg svarte skinn seter fra s14a, de forran passet rett inn, men bak må det modifiseres litt på festene. Må bygge om plast dekslene bak for at de skal passe setene skikkelig, men litt polyester, pledd og noe stoff, skai, alcantara elns. Kommer bilder når jeg kommer på en pc igjen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bbrann Skrevet September 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 Pics :D uff.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bbrann Skrevet September 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2011 Hei, lenge siden jeg har vært inn0m, det har ikke skjedd så veldig mye siden sist. Men det s0m har skjedd er at jeg har dem0ntert byttet radiat0r, kjøpt ny term0stat, malt de rustne delene i f0rstillingen svart, fjernet bremseskj0ld, funnet et gåent lager i dempertårnet, 0g skal lakke fr0nten i dag.. f0rhåpentligvis er bilen på veien igjen på lørdag :) k0mmer bilder når den er satt sammen igjen. Bilen er j0 sky high, så må til med mere senk/c0il0vers etter vært.. ser bare dumt ut n0. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bbrann Skrevet September 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2011 hmm, står på K0ni dempere bak, men 0rginale f0rran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bbrann Skrevet September 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 Bilen er på veien igjen, men pr0blemet med kjølevæske s0m spruter ut0ver m0t0ren er der fremdeles.. 0g den har ikke n0k f0rtenning, så den driver 0g ettertenner til tider, merket det g0dt når jeg h0ldt den på 4000rpm. Må ha meg diffsperre har jeg funnet ut.. sammen med n0en nye bakdekk. Kan hive inn n0en bilder i m0rgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bbrann Skrevet September 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 endelig funnet feilen på kjølesysteet :D Er sprekk i en slange, så får bestille meg n0en sili0n slanger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bbrann Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 bah, så røk servoreimen min.. Fått meg coilovers, skal ta noen bilder etter at bilen er polert, coiloverse montert og sideskjørt montert. er det noen som er interessert i baksetene mine og setene som var forran? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Oktober 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2011 såg bra ut med dei nye setene :) sykt med uflaks du har hatt med den bilen :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bbrann Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Ble litt bedre en de gamle jalla stolene Ja :D Har uflaks med det meste, så er ikke så overraskende .. :P Tenker jeg skal montere coiloversene i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bbrann Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Ser ut til at jeg henter meg diff sperre i dag da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madskl95 Skrevet Oktober 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2011 nice, dette ser proft ut,NESTEN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bbrann Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2011 takk, noe usikker på om det var ironi eller hva.. ser etter min mening ganske jalla ut, men prøver å få fikset det. Ble ikke diff alikevell :( Men men, life goes on. Uff, så gjennom kviteringene jeg hadde på nye deler til bilen.. de passerte 50k :S er da ikke medregnet ny motor + frakt, nye seter, nye felger og diverse annet, det passerte da 40k til :S syns den begynner å bli dyr etter hvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Tro meg, han mente det. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bbrann Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Såpass, det var godt og høre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg