weakman Skrevet August 2, 2011 Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 Hei sann, jeg lurte på om noen kunne gi meg en komplett liste av det man trenger til å bygge om s13 fronten til en s15 front. jeg vet om alle kittene, har det fra http://magicstyling.com/:blunk: hva mer vil jeg trenge i tilegg til dette kitte?:well: den kan hende det ligger noe her inne fra før, men legg til en link vis dere gidder:thanks takker for svar på forhånd:angelsmili: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schneider Skrevet November 23, 2011 Rapporter Share Skrevet November 23, 2011 trenger bare kittet tror jeg , også må du kanskje kutte litt i lykteholderen, det som er gjort på min iallefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimandre92 Skrevet Desember 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2011 Du må ha lykteholder og ledningnett til S15 lyktene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djj91 Skrevet Desember 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2011 Noen som vet om dette går igjenom EU/ godkjenning osv..? :-) Siter Why do i Beat My Meat? Bitch, That Sloppy ass Pussy a Starving Dog Wouldn't Eat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg