Quattro73 Skrevet August 15, 2011 Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 Har prøvd begge deler - flere ganger - og det er finere lyd om man bytter ut kat med rør i stedet for å kjøre med tom kat. Tom kat gir en hul metallisk eksoslyd, også på 2.3E med noe uoriginal eksos. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi159 Skrevet September 30, 2011 Rapporter Share Skrevet September 30, 2011 Hei, jeg har fått opp en gul motorlampe i dashbordet, møller sier at jeg må bytte begge catene mine. For at motorlampen skal forsvinne, må jeg ha originale cater, eller kan jeg sette på Biltema sports cater? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team Einarsen Skrevet Oktober 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Hvor mye ladetrykk fikk du når du hadde tett cat? Siter If assholes could fly this place would be and airport!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Hvor mye ladetrykk fikk du når du hadde tett cat? jeg har tilvanlig 1.4 så når catten ble tett fikk jeg max 07-08 satta på manuel boostcontroll å enda da så fikk jeg ikke trykke opp Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michalsen Skrevet November 22, 2011 Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 Har lignene problem med min audi, laddetrykket kan variere fra og vaie opp og ned 0- 0.5b men skal ladde 0.9 og kan plutselig rykke noe sykt,nesten man gasser og bråbremser om en annen! har vært og fådd vag testet den! men verkstede finner ikke problemet!:S når jeg rykker ut lmm funker bilen fint dog uten noe turbo , lmm er skiftet og ny turbo i mars. kan det være kat som er tett eller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg