Naaden Skrevet August 1, 2011 Rapporter Share Skrevet August 1, 2011 (endret) Heisann :) sjekker litt interesse når det gjelder bilen min. teknisk : kjørt 131 000, kjøpte den på 130 000 og har ikke blitt kjørt noe serlig pga av har ikke lappen enda ! Nesten alt av understell og eksos eg byttet , har kvitteringer på ca 60 - 80 tusen og komplett service hefte ! musikk anlegget er heftig oppgradert men kan byttes tilbake til orginalt om ønskelig :) Bilen er aldri blitt ungdoms kjørt eller lignende, kjøpte den av en 50 år gammal alfa entusiast som ikke brukte den lengre, er heller ikke noe rust på den :) følger med vinterdekk med pigger på alu felger. Har aldri hatt start problemer eller lignende med den ! Kosmetisk : kosmetisk kunne den trengt seg en lakkerings jobb , er ikke så pen i lakken, litt steinsprut på panser , flassing av klarlakk ved bensinlokk og ved dør håndtakene, er også litt riper ellers men ikke så mye.. er også rift i siden av førersete.. Et billig alternativ er og kjøpe carbon film eller film i ønsket farge, det skal tåle opp til 5 år med sol og kulde .. Blir veldig fint om du har litt talmodighet , dette vet jeg av egen erfaring ! ^ så kom gjerne med innbytte forslag eller bud over PM bor i stavanger kan også nås på : Kissa_na@hotmail.com 92498830 Mvh Christian Naaden Aase Endret August 1, 2011 av Naaden legge inn bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg