divad Skrevet Juli 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2011 Hey! Har en 85' 240 som skal få B230FT motor. Saken er at EU er ikke tatt så den står nå avskiltet. Den skal få skilter igjen våren 2012. Da lurer jeg: Kan jeg bytte motor nå og få dette godkjent før den får skiltene igjen? Hvis ikke dette går, må jeg da vente til jeg får den på skilter, og SÅ begynne på ombygginga og godkjenninga? Blei sikkert rotete men håper dere forstår.. haster litt :) Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juli 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2011 seff kan du det! bare skaffe prøveskilter eller frakte den på tralle... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2011 OK.. takk :) måtte bare forsikre meg.. btw.. når man sender søknad til biltilsynet.. er det mail eller god gammaldags brev som gjelder? er litt grønn på dette for det er første gang :) Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maztro Skrevet August 18, 2011 Rapporter Share Skrevet August 18, 2011 er vell mail som blir brukt i disse dager. jeg jikk igrunn bare till nermeste trafikkstasjon og spurte selv hva jeg måtte jøre for og få godkjent fk i 240. fikk kriteriene og en mail adresse og sendte søknad om motorbytte. Siter bad ass boys are driving bad ass toys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg