Gå til innhold

Møller!

Ranger emnet


vwvento

Anbefalte innlegg

 

 

For og si det sånn,så er jeg ikke interessert i og sitte der sammen med daglig leder,en mekaniker og kundebehandler som skal fortelle meg på nytt hva som er gjort med bilen og komme frem til en løsning....

 

På kvitteringen jeg fikk av Møller står det svart på hvitt at de IKKE har sjekket turbo for oljelekasje slik som problemet er...

Når man ikke har utført det arbeidet man skulle gjort,så skal man vel helle ikke betale for det....eller er det noen som mener at dette er riktig?!

Hvis du ikke er intessert i en løsning, hva er du egentlig intressert i da?

 

Ta med kvitteringen din og møt opp du. Og oppfør deg som folk, så tar du det derfra.

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til Jesper og Mondeo....

 

Før dere dømmer meg om hvordan jeg har oppført meg da jeg var hos Møller,så les dette først!

 

-Jeg fikk en tlf i sommerferien om at bilen var ferdig!Fikk en forklaring på hva som var gjort,og greit var det...en hyggelig tone på tlf!

 

-Jeg kontaktet mekonomen siden de hadde sagt at turboen var gåen for og få vite hvordan de kunne si det når møller sier at den er fin...7

Fikk en forklaring der.

 

-Da jeg skulle hente bilen var det en hyggelig tone og jeg spurte om ting jeg lurte på,men fikk arrogante svar tilbake!

Jeg fikk også slengt i trynet at jeg ikke hadde opplyst om at det var en garantisak da bilen var inne før kundemottager fikk vite det av meg!

 

Det var ingen kjefting eller usakligheter i det hele tatt da jeg pratet med de ansikt til ansikt!

Jeg har jobbet med kundebahandling siden jeg var 16,så vet at det ikke lønner seg og gå frem på den måten som dere skal ha det til at jeg har gjort!

 

Jeg tenkte heller at det var bedre og sende de en saklig mail når jeg kom hjem,noe jeg gjorde!

Men svarene jeg fikk tilbake mener jeg er arrogante og de gjør alt for og forsvare seg selv!

 

At de vil kalle meg inn til innformasjonsmøte er helt greit,men hvilken innformasjon skal jeg få som jeg ikke har fått før?

Jeg må ta meg fri fra jobb,noe som er vanskelig når man jobber i en liten bedrift som er avhengig av at alle er der til enhver tid.

 

Men jeg har sendt en hyggelig mail tilbake til Møller for og høre hva det informasjonsmøte går ut på,så får jeg vente på svar fra de!

Synes bare det er merkelig at man skal bli kalt inn til et møte....

 

Jeg er opptatt av at det blir en løsning på dette....men det er ikke så lett når Møller ikke vil høre på det jeg har og si....greit de innkaller meg til møte men jeg må da få lov til og mene at jeg ikke ser vitsen i det.....Jeg får se hva de svarer på mailen,og tar det derfra!

"Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at det er positivt med et møte,men jeg forstår fremdeles ikke hva det skal være godt for!

 

Det må jo være noe som er galt med Møller i Bergen når kunde på kunde kommer og sier de aldri mer skal bruke møller og at det ikke går ann og snakke med de...derfor drar de heller til andre verksteder og fikser ting og bet ut av egen lomme....Dette sier kundene uten at vi og andre i det hele tatt har nevnt møller...verkstedene rundt oss sier ak det samme!

Da er det vel gjerne noe Møller bør ta til seg og gjøre noe med!

 

Dette gjelder ikke bare mekanisk med også lakkavd!

 

Det er heller ingen andre som har hørt om at et verksted innkaller til informasjonsmøte pga det som jeg nå er oppi!

"Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis kunden er misfornøyd,så gjør man jobben på nytt til arbeidet er bra!

Er det noe jeg har lært etter og ha vært ass.buttikksjef,formann på et av norges største privateide lakkverksteder og formann hvor jeg er nå,så er det ak dette!

 

Det er vel den enkleste og mest effektive måten og gjøre en kunde fornøyd,og som ofte medfører at kunden sprer et godt rykte og selv kommer tilbake!Men sef alt en kunde sier er ikke riktig,men ovenfor møller har det vært en god tone fra min side!Jeg føler ikke det samme tilbake og derfor la jeg ut denne tråden også basert på andres erfaringer med møller i Bergen!

 

Jeg må få lov til og mene det at jeg ikke ser poenget i at jeg skal ta meg fri fra jobb,tape enda mer penger og sitte i et oppklaringsmøte med møller!

De er et stort konsern og burde etter min mening håndtert dette på en annen måte.Spesiellt når de har hatt bilen inne og ikke utført den jobben de skulle,men alikevel kreve meg for 750 kr.Det sier jo seg selv at man ikke skal betale for en tjeneste som ikke er blitt utført slik den skulle.

 

Du selv ville vel ikke bet for noe som ikke er gjort....ingen ville vel det!

Men jeg fikk valget om og bet eller ikke få bilen....og når man heller ikke blir hørt,så er det vel ikke så mye annet og gjøre enn og bet og ta saken videre etterpå!

 

I denne saken er det ikke jeg som har satt meg på bakbena....men møller!

Når kundemottager selv innrømmer ved henting av bil at de ikke visst at dette var en garantisak, og heller ikke at det var en stor oljelekasje fra turboen,men alikevel står på sitt,ja hva pokker gjør man da?

Da har de jo selv innrømmet at de ikke har sjekket det de skulle sjekke uten i det hele tatt gidde og ta bilen inn igjen og beklage!

"Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår