Leon201008 Skrevet Juli 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2011 startet bilen i dag og kjørte avgårde, merket at bilen gikk syykt dårlig. det er ingen turbolyd lenger og bilen går som et dass!! når jeg starter bilen høres bittelitt turbosus, men forsvinner omtrent med en gang bilen har startet. har skrudd av slangen mellom turbo og lmm. og kjent inn i turboen, ingen slark! Når bilen sviver har jeg tatt av kontakten på lmm. merker ingen forskjell om den er på eller av. Kan dette være årsak til at turbo ikke fungerer? eller skal turbo fungere selv om lmm ikke virker? er det noen måte jeg kan konstantere at turbo er HELT død? på forhånd takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crabmann Skrevet Juli 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2011 Skjer det ved "vanlig" pådrag? Altså når du løyser bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leon201008 Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2011 Det skjer hele tiden, er ingen turbo i d hele tatt, enten den går på tomgang eller jeg kjører. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet September 10, 2011 Rapporter Share Skrevet September 10, 2011 Har du funnet ut av dette?har samme poroblem og hjelp mottaes med glede:) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega25 Skrevet September 10, 2011 Rapporter Share Skrevet September 10, 2011 Hei. LMM kan gjøre slik at turbo kobler ut. Har du hatt problemer med at turboen koblet ut under pådrag? Over 2500 omdreininger i 3-4-5 gear. Slik er det på min fars Passat 1,9 tdi 97 modell. Mvh Ole Bach Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet September 10, 2011 Rapporter Share Skrevet September 10, 2011 sjekka vakumslangar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg