keon2k Skrevet Juli 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2011 Hei! Har ett dilemma her. Skal få lakkert sideskjørt + hekkskjørt men finner ikke fargekoden på lakken. Står kun "BLÅ" i vognkortet. Er orginal fargen til bora highline blå. Er bygget subkasse i HELE bagasjerommet så er ikke muligheter for og se der. Skal ha de lakkert i morgen. Og har knapp tid til og finne. Har leitet ræven av meg på google og mange bilforumer i både norge og utlandet. Fant en som het deep blue "LB5R" men virker litt for mørk i forhold til bilen. Noen som kan hjelpe meg? Fargen på bilen min under her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2011 Har funnet en som er noe lunde lik. Men klarer ikke helt og se om de er lik! http://www.pistonheads.com/sales/3005890.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juli 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2011 Sjekk fargekoden for bilen. Står på en merkelapp i bagasjerommet, og i serviceheftet. For å være helt sikker på å få helt lik nyanse, kan du ta med bilen eller en del av den (f.eks bensinlokket) til din lakkleverandør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2011 Det er bygget basskasse i hele bagasjerommet så er ikke mulig til og se der. Kan se i serviceheftet. Men i vognkort & eu-kontroll papirene står det bare farge: "Blå" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2011 Fant den endelig! India Blue "LL5M" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg