iMAGINE Skrevet Juli 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2011 det lukter spy/avføring fra baksetet mitt, ny kjøpt bruktbil. det er en slags hinne på setet, siden det føles fuktig. tar man på setene så lukter man det på hendene etterpå. det er ikke noe synlig møkk. har prøvd å vaske med biltema interiørvask og sprayet med luktfjerner uten noe hell. har og prøvd å lufte bilen, mens den steker i sola. noen som har noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2011 Her må du sikkert fram med ei rensemaskin for å få vekk alt. Du kan f.eks. kjøpe Foma Mimo, leige ei maskin, eller få noken til å rense setet ditt Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iMAGINE Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2011 Det var masse mugg under setet og jeg har funnet litt mugg langs kanten av bagasjerommet. Lukten sitter i hele området bak i bilen. Klarer jeg få bort muggen med en rensemaskin eller er det vanskelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Juli 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2011 ta ut hele driten og vask det med ei rensemaskin, så vasker du hele gulvet bak og under setene med nå heftige vaskemidler... Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg