SiljeT Skrevet Juli 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2011 Hei. Jeg skal kjøpe en del til min Audi a6 1996 2,5liter TDI. Jeg kan ikke stort om bil ennå og lurer derfor på om noen her kan hjelpe meg med hva denne delen heter, og evt hvor jeg kan få tak i den. Under støtfangeren foran sitter det en slags metallfesteanordning som er skrudd fast foran på to vanger som stikker ut foran på bilen. Er det noen som skjønner hva jeg mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juli 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2011 Er bare å stikke innom Møller og forklare, og vise på tegningen på skjermen hva du skal ha. Det er neppe noe annet sted du får tak i den delen uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiljeT Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2011 ok takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet Juli 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2011 Vennligst plasser tråden i riktig underforum neste gong. :) Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg